۱۳۹۸ مهر ۱, دوشنبه

نکات مهم و ضروری هنگام ورود عروس و داماد چیست

همه افراد برای برگزاری مراسم جشن عروسی خود به دنبال ایده های جذاب و فوق العاده هستند تا مراسم عروسی خود را هر چه باشکوه تر برگزار کنند. مسیر ورود عروس و داماد یکی از مواردی محسوب می شود که اگر به آن توجه شود به زیبایی و جذابیت مجالس عروسی کمک شایانی خواهد کرد. در این مقاله قصد داریم تا نکات مهم و ضروری هنگام عبور عروس و داماد را برایتان بیان کنیم.

مراسم عروسی در تالار

مراسم عروسی یکی از خاطره انگیزترین و به یادماندنی ترین مجالس در تمام طول زندگی افراد به شمار می آید. به همین دلیل هر فردی دوست دارد تا مجلسی فوق العاده زیبا و جذاب برای عروسی خود برگزار کند. امروزه بسیاری از افراد مراسم عروسی خود را در تالارهای عروسی مجلل و شیک برگزار می کنند.
اگر قصد برگزاری مجلس عروسی در تالار عروسی را دارید، باید هنگام انتخاب تالار عروسی به نکات مهم و ضروری توجه نمایید تا مراسم عروسی باشکوه و فوق العاده داشته باشید که در بخش بعدی به یکی از مهمترین موارد در انتخاب تالار عروسی اشاره خواهیم کرد.

ورود عروس و داماد
لحظه ورود عروس و داماد

ویژگی های تالار عروسی مناسب

از آنجایی‌که در حین برگزاری مراسم عروسی در تالار عروسی رسم است که عروس و داماد با یکدیگر وارد تالار شوند و از کنار مهمانان عبور کنند بنابراین باید هنگام انتخاب تالار عروسی به این نکته مهم و ضروری توجه داشته باشید که مکان مورد نظر مسیری مجزا را برای ورود عروس و داماد تدارک دیده باشد.
عبور عروس و داماد از مسیر ویژه مجزا یکی از مهمترین ویژگی های تالار عروسی مناسب محسوب می شود تا عروس و داماد به جایگاه نشستن خود برسند. حال قصد داریم تا نکات مهم و ضروری هنگام ورود عروس و داماد را برایتان بیان کنیم.

نکات مهم و ضروری هنگام ورود عروس و داماد

همانطور که گفته شد، بهتر است هنگام انتخاب تالار به مسیر ویژه برای ورود عروس و داماد توجه کرد و مکانی را انتخاب کنید که این مسیر برای عبور عروس و داماد را داشته باشد. حال نکات مهم و ضروری برای ورود عروس و داماد را می‌توان موارد زیر بیان کرد:
  • عبور عروس و داماد با گام های کوتاه همراه با خوشامدگویی و تبسم به مهمانان
  • تزیینات مسیر عبور عروس و داماد با گلبرگ های گل یا تم عروسی متناسب با لباس عروس
  • تزیینات مسیر با شمع، بادکنک، مروارید و ...
  • گل‌ آرایی و طراحی مسیر ورود عروس و داماد با کمک افراد حرفه ای و با تجربه
  • استفاده از نورپردازی و نورافشانی لحظه ورود و عبور عروس و داماد
  • و...
به طور کلی اگر وقت انجام چنین کارهایی را ندارید، تشریفات عروسی با به‌کارگیری افراد باتجربه و مهارت کافی به شما در رسیدن به اهدافتان کمک خواهند کرد تا مجلس عروسی باشکوه برگزار نمایید.

مسیر ورودی عروس و داماد
مسیر ورودی عروس و داماد

عدم وجود مسیر ورود عروس و داماد

با تمام این تفاسیر برخی از تالارهای عروسی مسیر ویژه برای عبور عروس و داماد به منظور رسیدن به جایگاه ویژه عروس و داماد را ندارند یا خانواده ها به منظور کاهش هزینه ها از تالارهای کم هزینه تر استفاده می کنند. در چنین مواقعی شما می توانید با کارهای ساده و کم هزینه مسیری ویژه برای عبور عروس و داماد آماده کنید که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد:
  • ایجاد مسیر عبور عروس داماد با تزیینات گل و نورپردازی
  • ایجاد مسیر با پارچه های توری مرواریدی
  • کمک گرفتن از ساقدوش های عروسی به منظور ساماندهی مهمانان قبل از ورود عروس و داماد
  • ایجاد دالان عبور توسط مهمانان همراه با نورافشانی
  • گلریزان توسط ساقدوش هنگام عبور عروس و داماد
  • و...
لازم به ذکر است که در کنار رعایت نکات مهم و ضروری مسیر عبور عروس و داماد به تالار، مهمانان باید سکوت را رعایت کنند و عروس و دامادها با لبخند به مهمانان خوش آمد بگویند و مهمانان نیز به آن ها تبریک گفته و دعای خیر داشته باشند.

مسیر ورودی عروس و داماد
مسیر ورودی عروس و داماد بیرون از سالن

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر